sms عاشقانه مرداد 91
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : sahra

 


اس ام اس عاشقانه

تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا ، عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد .
::
::
دیگر نمیدانم که را باید صدا زد / این قلب را تا کی به طوفان بلا زد / من باغبان فصلهای انتظارم / تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم .
::
::
خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !
::

::
، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جستجو کنیم…
::
::
کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی ، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای درهم شکستن من .
::
::
حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست / حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست .
::
::
مرنج از من ، که دل را نباشد طاقت رنجت / به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت .
::
::
کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند .
::
::
دیوانگی آزادی ام را بپذیر / این قلب بدون شادیم را بپذیر
یا مثل همین دولت تحریمم کن / یا بسته پیشنهادی ام را بپذیر . . .
::
::
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !
بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست !
::

::
امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه
و با شرایط بالا خوشبخت بشی…
::
::
شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !
::
::
خوشا اس ام اسی که از تو باشد
درونش ردی از پای تو باشد
درآور کفش و جورابت ، بفرما
به روی چشم ما جای تو باشد
::
::
مواظب باش تو جزیره آدم خوار ها نری ، آخه تا بیای ثابت کنی آدم نیستی خوردنت !!

آخه اونا که فرشته ندیدن !
::
::
گفتی یا من را انتخاب کن یا سازت را
من تورا انتخاب کردم!
و سالهاست دست در موهایت میبرم
و نمیدانی چه چنگی میزنم…!

::
::

من امشب دلم هوای آن کافه را کرده …!
که چایش از مهر تو … و قندش محبت تو باشد …
و تنها مشتری ان کافه من باشم …

::
::
قبل از آن که برسی
می بوسمت
من
فرزند آدمی هستم
که سیب را
کال چیده بود
::
::

باید پشت همان لبخندی که نزدی
می مردم
::
::

حالا مانند نامه ای که
تمام راه را ،
دوباره برگشته
خسته ام
::
::
نمی هراسم

از اینکه این همه دعا میکنم اما

تو نصیب باور خیالی من هم نمیشوی

میدانم

لحظه ی آخر سر میرسی

درست جایکه

خداوند نزدیک میشود

یادت باشد

خدا عاشقان را بی اندازه دوست دارد!!

::
::

شورش کن

و سر از دلبستگی ها بردار

این حکومت بی تو ماندگار نیست

انقلاب کن

از حکومت تنهایی و بی تو بودن

خسته شده ام!!
::
::
از نوشیدن این قهوه های تلخ

خسته که نمیشود

هیچ

مشتاق تر میشوم

گویی نام تو

در ته فنجان بعدی دیده خواهد شد!

::
::
سنگی که طاقت ضربه تیشه را ندارد،تندیس زیبا نخواهد شد

از زخم تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیسی زیباست
::
::
زندگی مثل شطرنج میمونه،اگه بازی بلد نباشی همه میخوان یادت بدن

ولی اگه بلد باشی همه میخوان شکستت بدن
::
::
اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش/اگر حرف زگل گفتم،تویی مفهوم و معنایش

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم/میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم
::
::
باران نباش تا با التماس به پنجره بکوبی که نگاهت کنند،ابر باش تا با التماس نگاهت کنند تا بباری
::
::
گاهی اوقات آنقدر غرق آرزوهایت می شوی که فکر نمیکنی شاید خودت آرزوی کسی باشی
::
::
قشنگ ترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدونی چقدر دوستت دارم
::
::
سخاوت را از باران بیاموز که بر سر غنی و فقیر به یک اندازه می بارد
::
::
پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست ، یک باغ گل سلام تقدیم شما….
::
::
وفا را از ماهی یاد بگیر چون وقتی از آب در میاید میمیره
نه از زنبور وقتی از گلی خسته میشه میره سراغ گل دیگه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 923
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 548721
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب