ديوانه!!!!!!!!
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : sahra

 از يك ديوانه ميپرسن چرا ديوانه شدي؟

ميگه:من يه زني گرفتم كه يه دختره 18 ساله داشت دختر زنم با بابام ازدواج كرد در نتيجه زن من مادر زن پدر شوهرش شد از طرفي دختر زن من كه زن بابام بودپسري به دنيا اورد كه ميشد برادر من و نوه ي زنم پس نوه ي منم ميشد در نتيجه من پدر بزرگ برادر ناتني خودم بودم چند روز بعد زن من پسري به دنيا اورد كه زن پدرم خواهرناتني پسرم و مادر بزرگ او ميشد در نتيجه پسرم برادر مادر بزرگ خودش بود از طرفي چون مادر فعلي من يعني دختر زنم خواهر پسرم بود در نتيجه من خواهرزاده ي پسرم بودم



نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت22:13---10 تير 1391
سلام وبلاگ زیبای داری مطالبت هم واقعا قشنگه وقت کردی به ماهم سر بزن

پيمان
ساعت20:15---10 تير 1391
با درود
وبلاگ قشنگي داري اگه وقت كردي به وبم سر بزن .موفق باشي دوست عزيز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 883
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 548681
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب