دل نوشته15
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : sahra

فرق من و تو

گفتي عاشقمي

گفتم دوستت دارم

گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم

گفتم من فقط ناراحت ميشم

گفتي من به جز تو به كسي فكر نميكنم

گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر ميكنم

گفتي تا ابد تو قلب مني

گفتم فعلا تو قلبم جا داري

گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو ميكشم

گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه من فقط دلمميخواد طرفو خفه كنم

گفتم..........گفتي.............

حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟نه!

فرق ما اينه كه:تو دروغ گفتي من راستشو.



نظرات شما عزیزان:

joker
ساعت19:16---11 تير 1391
سلام ممنون سرزدین،نظر لطفتونه،وبلاگ شما هم واقعا شاد و قشنگه

سحر
ساعت15:31---11 تير 1391
سلووووووووووووووم.
جدیدا تو وب سوژه هم می نویسم.
آپمممممممممم(اولین آپم در اون وب)
اونجا هم بیا خوش حال میشم


♥♥ EhsAn ♥♥
ساعت15:26---11 تير 1391
پاسخ:akheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

سحر
ساعت11:58---11 تير 1391
سلوووووووووووم.هستی آجی؟پاسخ:slm aji nistam man faghat asra 6 ta 8 upammmmmmmmmmm

melika
ساعت11:53---11 تير 1391
سلام صحرا جوون من لینکت کردم توهم منو لینک کن......
1 پیشنهاد:تو تنظیمات وبت راست کلیک رو ازاد کن چون نمیشه تو تبادل لینک هوشمند چیزی past کرد اگه نمیخوای از رو متنت کپی کنن کپی از متن رو غیرفعال کن...
راسی منو با عنوان
★◕‿◕❤ Smart Girls★◕‿◕❤
آدرس
meregirls.loxblog.com
لینک کن......میسی باییی***


پرنسسـ صورتی❀◕ ‿ ◕❀
ساعت11:43---11 تير 1391
سـلـآمـ صحـرآجـونی.
وبتـو خیلیـ دوسـ دالــمـ
رآستی چرآ نمیـآی بلاگفـآ؟
اونجـآ خیلی خوبــه.
منـ اونجـآ یهـ وب دالمـ
www.life-mahsa.blgfa.com
یه سوال؟
اونـ عکست خودتهـ؟
زود ج بده.


محمدجواد
ساعت9:58---11 تير 1391
salam, webet kheli ghashange har vaghtam miyam matlabat jadide. ba ejaze man linket kardam. khosh hal misham behem sar bezani.movafagh bashi bay

پيمان
ساعت23:37---10 تير 1391
با درود مجدد
مرسي ، نظر لطفتونه .لينكتون كردم .


Lavin
ساعت23:37---10 تير 1391
salam golam khubi???????????webettttttttt kheyli jalebe webe shado mofarahieeeeebe manam sar bezan baz linket kardam

♥♥ EhsAn ♥♥
ساعت23:32---10 تير 1391
khahesh mikonamپاسخ:slm asisam befarma taeeideshon kardam

سحر
ساعت21:50---10 تير 1391
سلوووووووووم.
تو هم وب جالبی داری.
بازم بیا پیشم


tanha
ساعت20:56---10 تير 1391
سلام صحراجان وبلاگت عالیه خیلی قشنگه ممنون ازنظرن
لینکت شدی خواستی توهم لینک کن
بازم بیا


علي كريمي
ساعت20:43---10 تير 1391
سلام
ممنون كه به وبم اومديد
وب شما هم خيلي زيباست
اگر ميتونيد يه آمار به وبتون اضافه كنيد
لينكتون كردم
علي كريمي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 292
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 933
بازدید ماه : 930
بازدید کل : 548731
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب