sms عاشقانه
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : sahra

 اس ام اس عاشقانه جديد

 
بوي مهرباني ميآيد
 
کجا ايستاده اي ؟ در مسير باد !؟
 
.
 
.
 
.

پيامک عاشقانه

 دلبري? با دلبري دل از کفم دزديد و رفت

هرچه کردم ناله از دل? سنگدل نشنيد و رفت

گفتمش: اي دلربا دلبر? ز دل بردن چه سود؟

از ته دل? بر من ديوانه دل خنديد و رفت

.

.

.

جديدترين اس ام اس هاي عاشقانه

براي تو ، مردن بهانه نمي خواهد ، وقت نبودنت خود مرگيست براي خودش  . . .

.

.

.

دوبيتي عاشقانه

اگر باشي محبت روزگاري تازه خواهد يافت / زمين در گردشش با تو مداري تازه خواهد يافت

دل من نيز با تو بعد از آن پاييز طولاني / دوباره چون گذشته نوبهاري تازه خواهد يافت . . .

.

.

.

متن عاشقانه زيبا

تنهايي يعني

من يه موبايل دارم که صداي زنگش رو يادم نمياد 

.

.

.

متن هاي کوتاه زيبا

خدايا ! من را در برابر بعضي از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر ميآيم . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

خسته ام ، فردا نگاهت را برايم پست کن / يک بغل حال و هوايت را برايم پست کن

دلم از آواز غمگين شب پر است / لطفا آن لحن خوش صدايت را برايم پست کن . . .

.

.

.

از درد دوست نداشتن هايت گفتم

خيانت را تجويز کردند

گويا اين آسان ترين راه عاشقي است . . .

.

.

.

پيامک جديد عاشقانه

گاه اوج خنده ما گريه است / گاه اوج گريه ما خنده است

گريه دل را آبياري ميکند / خنده يعني اين که دلها زنده است

زندگي ترکيب شادي با غم است / دوست ميدارم من اين پيوند را

گرچه ميگويند شادي بهتر است / دوست دارم گريه با لبخند را

.

.

.

به يک‏ جايي از زندگي که رسيدي، مي فهمي

اوني که زود ميرنجه

زود ميره، زود هم برميگرده.

اما اوني که دير ميرنجه

دير ميره، اما ديگه برنميگرده . . .

.

.

.

عشق يعني قلم از تيشه و دفتر از سنگ / که به عمري نتوان دست در آثارش برد . . .

.

.

.

اگه چشمم تو رو خواست قول ميدم چشممو ببندم

اگه زبونم تو رو خواست قول ميدم گازش بگيرم

اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم . . . ؟

.

.

.

روزي گذر عشق به ماتم افتاد ، ماتم زده شد به حال ما غم افتاد

زان پس بشري به چهره ام خنده نديد ، موها همه چون ريش و دندان افتاد . . .

.

.

.

دست از پا خطا کني تعويض ميشوي

همين حوالي کسي شبيه توست

اين است پيام عشق هاي امروزي . . .

.

.

.

دوست داشتن تصاحب نيست ، توافقه

هنر اينه که پرنده جَلدت بشه ، نه اينکه پرهاشو قيچي کني . . .

.

.

.

آدمها را به اندازه لياقت آنها دوست بدار

و به اندازه ظرفيت آنها  ابراز کن . . .

.

.

.

در زندگي زخمهايي هست که تو بايد بوس کني تا خوب بشن . . . !

.

.

.

دائم براي ديدن هم دير ميکنيم،وقت قرارها همه تاخير ميکنيم

اول براي عشق همه تند ميرويم اما اواسطش همه گير ميکنيم . . .

.

.

.

دردم اين نيست که او عاشق نيست …

دردم اين نيست که معشوق من از عشق تهي است…

دردم اينست که با اين سردي ها من چرا دل بستم . . . ؟

.
امشب کم توقع شده ام !
آرزويم کوچک است و کم حرف ، هيچ نميخواهم جز ‏”‏تـو‏”
.
.
.
عشق هميشه نافرجام است براي درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همديگر نمي رسند ؛ تبر ها مگر کاري کنند !
.
.
.
من تا هميشه مي توانم تو را از ميان تمام مردم دنيا تشخيص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندي !
.
.
.
کاش ميدانستي که جهانم بي تو الف ندارد !!!
.
.
.
قدش به “عشق” نمي رسيد ؛ “غرور”م را زير پا گذاشت تا برسد !
.
.

.
لعنت به همه قانون هاي دنيا که در آن شکستنِ دل پيگرد قانوني ندارد !
.
.
.
به حرمت نان و نمکي که با هم خورديم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛ نمک را بگذار براي من که مي خواهم اين زخم هميشه تازه بماند !
.
.
.
به بند دلت مياويز رخت خاطره ام را ، گردبادهاي فراموشي حرمت نمي شناسند !
.
.
.
دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم ميچکد !
.
.
.
قبول که ما دو خط موازي هيچگاه به همديگر نمي رسيم !
ولي فقط کمي فاصله را کمتر کن ، ميخواهم بهتر ببينمت !
.
.
.
از اين آمد و رفت هاي مکرر دلم گرفته !
يا نيا ، يا نرو !
.
.
.
هر که به من مي رسد ، بوي قفس مي دهد ! جز تو که پر مي دهي تا بپراني مرا !
.
.
.
دلم مي خواهد در آرامش آغوشت طولاني بميرم !
.
.
.
همه آرزويم اين است که ببينمت دوباره !
.
.
.
جهنمي به پا ميکند دلم وقتي آرزويي در ذهن بيايد و تو ميان آن نباشي !
.
.
.
از هر مسئله اي که تنها راه حلش ، گذر زمان است بيزارم !
.
.
.
گاهي ارزش واقعي يک لحظه را تا زماني که به يک “خاطره” تبديل شود نمي فهميم !
.
.
.
آخرش هم نفهميدم ، اينجايي که هستم تقدير من است يا تقصير من ؟
.
.
.
ديگر احتياط لازم نيست ؛ شکستني ها شکست ! هر جور مايليد حمل کنيد !
.
.
.
رفتن هم حرف عجيبي است ، شبيه اشتباه آمدن است !
.
.
.
در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا ميروي باز هم يکي هست به دنبال تو
تويي که در قلب مني و مني که هميشه فداي توام
ديگر به دنبال بهترين ها نيستم ، من شيفته آن خوبي هاي توام
.
.
.
چنديست در نبودنت به ساعت شني مي نگرم ، يک صحرا گذشته است !
.
.
.
تکليفم روشن شد ؛ خاموش ميشوم شيرينم !
فرهاد وار اينبار بايد به جاي کوه ، دل بکنم !
.
.
.
مرد نيستم اما حرفم يکي است !
“تو”


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 797
بازدید ماه : 794
بازدید کل : 548595
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب