sms عاشقانه
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : sahra

 بي ” تــو “ کنار اين خاطره ها نشستن دل مي خواهد…

که من ندارم….باور کن !

بقيه اس ام اس هاي عاشقانه در ادامه مطلب
اينقدر…ورق هاي زندگيم را…
بهم نريز…!
حکم…همان دل است…*

عاشق تر از همه ما موش کوري است که زيبايي جفتش را چشم بسته باور دارد

*
در بند خويش بودن
معناي عشق نيست
چونان که زنده بودن
معناي زندگي

*

بگذار مرز تنهايي را رد کنم …
ببين…گذرنامه ام فقط مهر لبهايت را کم دارد..

*

من که مي دانم…
به کودکي هم اگر برگردم…
تو همان شيشه ي شير گمشده ام ميشوي…

*

مرا ببوس
نه يک بار که هـــــزار بار …
بگذار آوازه ي عشق بازيمان
چنان در شهر بپيچد
که روسياه شوند
آنها که بر سر جدايي مان
شرط بسته اند …!

*

عشق آن نيست که به هم خيره شويم عشق آن است که هر دو به يک سو بنگريم

*

_آنتوني ولسنت اگزوپري ـ شيفتگي يعني محو چشمان کسي شوي اما نداني چشمهاي او چه رنگي هستند!

*

_آلفونس دو لامارتين شاعر فرانسوي_

اندکي تاب بيار،

تا تو را رسم کنم!

تا تو را نه …

بودن پيش تو را وصف کنم …

*

دنياي آدم برفي ها دنياي ساده ايست..
اگر برف بيايد هست..
اگر برف نيايد نيست..
مثل دنياي مــن..
اگر تــو باشي هستم..
اگر نباشي …..!

*

بگذار مرز تنهايي را رد کنم …
ببين…گذرنامه ام فقط مهر لبهايت را کم دارد..

*

بي ” تــو “کنار ِ اين خاطره ها نشستن دل مي خواهد…
که من ندارم….باور کن !

*

زيبايي عشق به سکوت است نه فرياد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .

*

من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم

*

زيباترين ستايش ها نثار کسي که کاستي ها و لغزش هايم را ميداند
و باز هم دوستم دارد….

*

دلم بي لبت ناي ماندن ندارد / لبم بي دلت جاي خواندن ندارد / بي لب و بي دل ، توان بود ولي / سرم بي تبت پاي ماندن ندارد

*

کسي چه ميداند که امروز چند بار فرو ريختم ، از ديدن کسي که تنها لباسش شبيه تو بود

*

تکرار شو شايد ما سهم هم باشيم
شايد به جرم عشق ما متهم باشيم
باز در حضور تو آشفته خويشم
در سفره عشقت درويش درويشم. . .

*

ميشه پروانه بود و به هر گلي نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلي نشست . . .

*

ب و هواي دلم آنقدر بارانيست
که رخت هاي دلتنگي ام را
مجالي براي خشک شدن نيست
اينگونه است که دلم برايت هميشه تنگ است .

*

گر چه عاشقي پر شور بوديم / به خود نزديک و از هم دور بوديم
شب و روز از جدايي مي‌سروديم / من و تو وصله‌اي ناجور بوديم . . .

*

مبادا مثل برگي زرد باشيم / رفيق مردم بي درد باشيم
مزن بر عاشقان از پشت خنجر / بيا اي دل هميشه مرد باشيم . . .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 314
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 955
بازدید ماه : 952
بازدید کل : 548753
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب