رابطه نامشروع زن 57 ساله با فرزندش
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : sahra

 

ارتباط نامشروع زنی ۵۷ ساله با فرزند خوانده ۱۵ ساله خود وی را به دادگاه کشاند. این خانم که با فرزند خوانده نوجوان خود رابطه جنسی برقرار کرده بود خطاب به دادگاه گفت: من عاشق او شده بودم و به خاطر این اتفاق متاسفم.

رابطه نامشروع زن 57 ساله با فرزندش

 

او به اتهام بوسیدن عاشقانه و تحریک این پسر نوجوان به برقراری رابطه جنسی زیر سن قانونی با حکم زندان مواجه است اما وی اصرار دارد که این اتفاق بعد از تولد ۱۶ سالگی این پسر رخ داده است

در امریکا برقراری رابطه جنسی با افرادی که زیر سن قانونی هستند جرم محسوب میشود. درحال حاضر این زن با قید ضمانت آزاد است و در دادگاه های بعدی به جرم وی رسیدگی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت22:47---25 تير 1391
واقعا چه جالباااااا!!!
البته تو جامعه ی غربی اینجور مسایل عادیه همش اتفاق میوفته
تو همین ایران خودمونم هست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 270
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 911
بازدید ماه : 908
بازدید کل : 548709
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب