اس ام اس تنهایی و بی کسی مرداد ۹۱
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
سه شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : sahra

 .

روزی اگر نبودم تنها آرزوی ساده ام
این است که زیر لب بگویی:
“یادش بخیر”

.

.

.

به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

.

.

.

دلـم عـجیب تـنگ شُده بـَرای تمام لحظه هـآیی ….
که دلـت عـَجیب بـَرایـَم تنگ می شُد ..!

.

.

.

تنهایی یعنی:
بری عطری رو که اون میزده رو بخری
و بزنی به خودت
تا فکر کنی کنارته

.

.

.

کاش زمانی که بودی به این جمله که :کاش میبودی بیشتر فکر میکردم که موقع گفتنش چه سوزی دارد………!!!!!!!

.

.

.

تنهایی هم مد شده…
همه به هم خیانت می کنند…
و بعد داد می زنند که تنهایم!!!

.

.

.

این روزها احساس بـچـه ای رو دارم که رفـتـه تـو کــوچــه تــا بـازی کـنــه ولـی کــسـی بـازیــش نـمـیــده!!

.

.

.

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم می شی به کینه ای بودن!

.

.

.

وقتـــی دلـــت گــرفتـــه
وقتـــی غمگینـــی
وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری…
حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون طعمــــه خــوبـــی هستــــی..

.

.

.

وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره ،
دیگه پیشت نیست..!

.

.

.

شاید تو نمی دانی…!!!
چقدر سخت است…!!!
یار را …. با یار …. دیدن…!!!

.

.

.

چندیست ز یایران قدیمی خبری نیست،
از آن همه خوبی و محبت اثری نیست،
چشمم به درو گوش به گوشی و دلم تنگ،
در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست.

.

.

.

امشب آرام نشستم، زل زدم به دیوار، غرق شدم تو یه سری فکـــر ، شایدم رویـــا نمی دونم …تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده … به همین سادگی .

.

.

.

هرگاه از غروب بی عاطفه شب خسته شدی به یاد تنها کسی باش که به یاد توست .

.

.

.

قرعه کشی که تمام شد تو به اسم دیگری در امدی. تقدیر جای خود اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی………!!!

.

.

.

منتظر خداحافظى من نباش من هرکه را به خدا سپردم دیگر پس نیاورد…!

.

.

.

چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند
در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند…

.

.

.

“من”یک نقطه دارد
من تنها هستم
”تو” دو نقطه دارد
پس تنها نیستی..

.

.

.

بس است
میهمان داریم
بیا و آبروداری کن
نگذار بفهمند پشت این نقاب خندان خیس میشوی…
با چشمانم هستم..

.

.

.

خیلی ها مترسک را دوست ندارند چون پرنده ها را می ترسونه اما من دوسش دارم چون تنهایی را درک می کنه!

.

.

.

میان من و تو فاصله هاست…
گاه می اندیشم که آیا تو میتوانی به لبخندی این فاصله را برداری…….

.

.

.

رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک !!

.

.

.

گــــفته باشــــم !.!.!
مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛
تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !
سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !

.

.

.

چشمانم را باز میکنم و تو نیستی… این بیرحمانه ترین اتفاق هر روزم است.

.

.

.

تیک تاک کسل کننده ی ساعت دیواری اتاق،
پُک میزنه از تک تک ثانیه های مونده از عمرم…
تیک ،
تاک.
به همین سادگی ،
بی تو ،

یک عمر گذشت…

.

.

.

ساعت مچی ات را باز کن … دست هایت را در بیاور
بگذار برای یک شب هم که شده
آب ِ خوشی / از گلوی ِ چشمهایت / پایین برود …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 840
بازدید ماه : 837
بازدید کل : 548638
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب