اس ام اس دلتنگی و تنهایی مرداد ۹۱
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
سه شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : sahra

 .

تو صبح باش من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

.

.

.

سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم

.

.

.

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم .
اما باز دلتنگتم ؟؟ تو بگو چه کنم ؟؟

.

.

.

درد داره که همیــــــــــــــــــشه اونـــــــی که تو خیــــالته بی خیالتـــــــــــــــه. .

.

.

.

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

.

.

.

ببین هیچی نگو
فقط یه دقیقه بیا بشین اینجا
کنارم
دلتنگم
همین….

.

.

.

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم همانند توست مرا ” دوست ندارد ” احساس ندارد ! اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

.

.

.

اشک از دلشکستگی است
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
واین پست از دلتنگی…

.

.

.

چقدر دلم هوایت را میکند! حالا که دیگر هوایم را نداری…

.

.

.

دلم برای کسی تنگ است ه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

.

.

.

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب

.

.

.

پیام : موردی برای نمایش نیست
فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست
تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست
دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!

.

.

.

حال که با خیالت زندگی میکنم، معنای دلتنگی را
نمی فهمم. دلتنگ خـــــــیالت که نمیشوم…

.

.

.

گاه دلتنگ میشوم،دلتنگترازهمه دلتنگها،گوشه ای مینشینم ومیشمارم حسرتهارامحاکمه میکنم وجدانم را،کدام قلب راشکستم وکدام احساس را له کردم وکدام خواهش رانشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم؟

.

.

.

گاه همه چیز ساده اغاز میشود
گاه همه چیز آرام آغاز میشود
و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟
راستی چرا؟

.

.

.

رابطه زمانی زیبا می شود که برای یاد کردن هیچ دلیلی نباشد،جز دلتنگی…

.

.

.

فقط کسی معنی دلتنگی رو میفهمه که معنی وابستگی رو چشیده باشه…

.

.

.

جزایی بالاتر از این نیست که به کسی دل ببندی که قسمت تو نیست…

.

.

.

هیچ می شود خوابید دیگر بیدار نشد؟!!!
.
.
.
کاش می شد

.

.

.

هذیــان میگوید لبــانت چیــزی شبیه”دوستــت دارم”
بر خلاف چشمانــت!!!

.

.

.

تو آنجا من اینجا… نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند…

.

.

.

نیستی دارم دق می کنم نیستی دارم می پوسم عکسات ومن یکی یکی برمی دارم می بوسم. پیرهن یادگاریت وهرشب دارم بومی کنم برای برگشتن توبه آسمون رومی کنم.

.

.

.

انگشتات را به من قرض بده ، برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام…

.

.

.

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم
تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

.

.

.

نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست

.

.

.

دلتنگم!
دلتنگ آن “میم”
که می آید آخر اسمم
و من را میکند مال تو…!


نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت19:57---5 مرداد 1391
سلام صحراجوون اپت قشنگ بود موفق باشی
منم اپم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 594
بازدید ماه : 591
بازدید کل : 548392
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب