عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
پنج شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : sahra

 

 

در فاصله بین سالهای 1941 تا سال 1976 همه ایستگاههای مترو در نیویورک در زمانی خاص اطلاعیه ای مبنی بر انتخاب دختر شایسته در آمریکا نصب می شد که تقریبا حدود 200 نفر در هر سال با هم به رقابت می پرداختند. سپس از میان این 200 نفر ،1 نفر به عنوان برنده انتخاب می شد و نامش برای همیشه در تاریخ کشورش جاودانه می ماند.البته این مسابقه با مسابقات دختر شایسته آمریکا متفاوت بوده است.
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 

شرایط شرکت در مسابقات دختر شایسته آمریکا”Miss America” داشتن قد بلند و بلوند بودن،بوده اما این مسابقات که اطلاعیه آنها در مترو نصب می شده است به “Miss Subway” معروف بوده و شرایط دیگری داشته است.از جمله مهمترین شرایط میس ساب وی قومیت،تناسب اندام و زیبایی بوده است. در این پست تصمیم داریم تا شما را با برخی از این دختران شایسته قرن نوزدهم آشنا کرده و تفاوت چهره های آنها را در گذر ایام ببینید.

 
خانم آنجلا ورستگ، دختری 18 ساله بود که به عنوان اولین دختر شایسته مترو انتخاب شد.
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
خانم فیونا گاردنر نیز در سال 1945 به عنوان برجسته ترین دختر متروی نیویورک انتخاب شد و نام خود را برای همیشه در تاریخ کشورش حک نمود. مارکیا کیلپاتریک نیز از دیگر کسانی بود که به عنوان دختر شایسته انتخاب شده بود.
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 

به همین ترتیب تصاویری که در زیر مشاهده می کنید متعلق به دختران شایسته سالهای 1941 تا سال 1976 می باشد.

 

 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19
 
عکس های زیباترین دختران قرن 19

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 826
بازدید کل : 548627
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب