قتل غمناک این دختر 16 ساله توسط مادرش! + عکس
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
دو شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : sahra

 این دختر 16 ساله توسط مادرش انقدر گرسنه ماند تا درگذشت. مارکیا بلکلی 16 ساله از نظر روانی اندکی مشکل داشت و هنگام مرگش  تنها 40 پوند وزن داشت.به گزارش پارس ناز خویشاوندان او معتقدند مادرش به او گرسنگی داده است تا بمیرد. حالا این خانم 38 ساله به اتهام قتل دختر 16 ساله اش به دادگاه فراخوانده شده است.

 
www.parsnaz.ir - قتل غمناک این دختر 16 ساله توسط مادرش! + عکس

گفته شده است این مادر از دخترش متنفر بوده و به همین دلیل به بهانه عضویت در گروهی اینترنتی که مشوق گرسنگی هستند به او غذا نمیداده به طوریکه این دختر بارها از خانه فرار کرده و دست به دزدی از فروشگاههای اطراف محل زندگی اش زده بود.
پدر این دختر که جدا از خانواده زندگی میکرده است از این جریان شوکه شده است و میگوید باور نمیکند کسی حتی با بدترین دشمن خود این کار را انجام دهد. این زن بارها و بارها از سوی انجمن حمایت از کودکان مورد بازجویی قرار گرفته است.

همسایه های این خانواده میگویند تا کنون ندیده اند بچه های این زن به مدرسه بروند . یکبار این دختر با پدرش تماس گرفته و به او در مورد رفتار مادرش شکایت کرده بود اما پدرش از او خواست با پلیس تماس بگیرد. زمانیکه پلیس در جریان قرار گرفت و ماموران را به خانه این زن فرستاد دختر را درحالی دیدند که بی جان روی زمین افتاده بود.
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 548337
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب