مارادونا به خواستگاری دختر دوست داشتنی بیایید + عکس
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
دو شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : sahra

 مارادونا، ستاره آرژانتینی سابق فوتبال روز دوشنبه گذشته در روز پدر به تماشای مستندی که دخترش در مورد سوابق وی در فوتبال منتشر کرده بود ، نشست و تاکید کرد این بهترین هدیه ای است که به مناسبت روز پدر دریافت می کند.به گزارش پارس ناز مارادونا پس از اکران مستندی که دخترش دلما در مورد وی ساخته بود از جوانان آرژانتینی خواست از دخترش خواستگاری کنند.

 
www.parsnaz.ir - مارادونا به خواستگاری دختر دوست داشتنی بیایید + عکس
 
او گفت: دختر بزرگم دلما مجرد و دوست داشتنی  است. اما دلما در واکنش به این اظهارات به پدرش گفت: نمی خواهم پس از ازدواج در منزل زندانی شوم. ستاره فوتبال پس از این نتوانست احساس خود را کنترل کند و بالای سن رفت و دخترش را در آغوش گرفت.
 
www.parsnaz.ir - مارادونا به خواستگاری دختر دوست داشتنی بیایید + عکس

مادرونا گفت: او هنرمند بزرگی است ، روزهای سختی را به دور از او گذرانده بودم ، دلما اما مرا فراموش نکرد. او زندگی و خونی است که در رگ های من جریان دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 676
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 548474
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب