این دختر کوچکترین صداها برای او بزرگترین شکنجه است
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : sahra

 اما ریل 19 ساله است و کوچکترین صداها برای او بزرگترین شکنجه هاست.به گزارش پارس ناز وی از بیماری نادری به نام "میسفونیا" رنج میبرد که به دلیل آن قادر به تحمل کردن کوچکترین صداها مثل جویدن و بلعیدن حتی صدای نفس کشیدن و صدای کفش نیست.

 
www.parsnaz.ir - این دختر کوچکترین صداها برای او بزرگترین شکنجه است

وی اکنون دانشجوست و میگوید این مسئله باعث میشود وی همیشه دچار اضطراب و ناراحتی باشد و حتی زمانیکه برای سخنرانی در کلاس آماده میشود کوچترین محرکات صدایی باعث تنش در وی میشودو او را مضطرب و عصبی میکند. وی بیان میکند یک بار بخاطر اینکه 5 نفر از همکلاسان کلاس 25 نفری او سرما خورده بودند او سرکلاس نرفت چرا که قادر به تحمل صدای سرفه  عطسه دوستانش نبوده است.
 
گفته میشود اکثر مبتلایان به این بیماری از افسردگی رنج میبرند آنها برای مقابله با صداها به تنهایی و سکوت پناه میبرند و همین مسئله باعث افسردگی آنان میشود. هنوز درمانی برای این بیماری وجود ندارد و بهترین راه حل برای مقابله با آن استفاده از پلاکهای گوش است که با قراردادن آنها در گوش صدای اطراف کمتر میشود و فرد را قادر میسازد مدت زمان بیشتری در اجتماع حضور داشته باشد.
 
 



نظرات شما عزیزان:

kosar
ساعت20:33---8 شهريور 1391
اخی واقعا گناه داره!!!!!وای پس چجوری زندگی میکنه خدا میدونه!!!بایدم افسرده بشن!!!وقتی هیشکی نیس که باهاشون حرف بزنه!!!گلم مرسی که اومدی!!!!حداقل هفته ای دوبار پیشت میام گلم!!!
کد لوگوتم میرم بذارم!!بوس بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 280
بازدید هفته : 716
بازدید ماه : 713
بازدید کل : 548514
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب